Publicación: Model of modernization for organizational management (MMOM) : the concept and matrices for situation analysis and determination of the road towards improvement and innovation
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Resumen en español
Este libro presenta en idioma inglés, el modelo diseñado en relación con los estadios que una empresa típica debe superar para atravesar el camino que la llevará a convertirse en una organización moderna, competitiva y con las mejores prácticas de gestión para facilitar el alcance de sus resultados. Se trata de una propuesta para las empresas con interés en construir un futuro promisorio transformando y utilizando el conocimiento, incorporando y desarrollando tecnología y, creando valor para todos los involucrados con la empresa (el empresario y su familia, accionistas, trabajadores, directivos, clientes, proveedores, comunidad, gobierno, competencia, entre otros).
Resumen en inglés
This book presents, in English, the model designed in relation to the stages that a typical company must overcome to cross the path that will lead it to become a modern, competitive organization with the best management practices to facilitate the achievement of its results. It is a proposal for companies with an interest in building a promising future transforming and using knowledge, incorporating and developing technology, and creating value for everyone involved with the company (entrepreneur and his family, shareholders, workers, managers, customers, suppliers, community, Government, competition, among others).