Date
2020-11-03Author
Barbagelata García, Rodrigo Federico
Sanabria Parra, Raúl
Advisor
Reyes Giraldo, Darío Mauricio
Citación
Metadata
Show full item recordAgencia Racamandaka Endomarketing
Abstract(es):
El endomarketing es una rama o disciplina específica que se desprende del marketing y que se orienta concretamente a los clientes internos o colaboradores de una organización, con el objetivo de mejorar entre otras cosas, la comunicación interna, las relaciones, el bienestar y las condiciones laborales de estos. A partir de lo anterior, nace Racamandaka Endomarketing, una unidad de negocio de Racamandaka, la cual tiene como objetivo la transformación cultural de las organizaciones en busca de la excelencia y la generación de valor compartido entre el empleador y el empleado, complementado el portafolio de servicio de la organización y potencializando su oferta de valor: humanizar los negocios. Esto demuestra que el mundo laboral está cambiando y las organizaciones necesitan de expertos en el comportamiento humano, la comunicación y el marketing que hagan de este cambio un medio para llegar al éxito.
Abstract:
Endomarketing is a specific branch or discipline that arises from marketing and that is specifically oriented to internal clients or collaborators of an organization, with the aim of improving internal communication, relationships, well-being and working conditions, among other things. of these. From the above, Racamandaka Endomarketing was born, a business unit of Racamandaka, whose objective is the cultural transformation of organizations in search of excellence and the generation of shared value between the employer and the employee, complementing the portfolio of service of the organization and enhancing its value offer: humanizing business. This shows that the world of work is changing and organizations need experts in human behavior, communication and marketing who make this change a means to achieve success.
Collections
The following license files are associated with this item: