Date
2019-07-15Author
Villa Martínez, Alvaro
Advisor
Pérez Uribe, Rafael Ignacio
Citación
Metadata
Show full item recordEstablecimiento de la estrategia digital y mercadeo de contenidos en la empresa Proquilab LTDA
Abstract(es):
La presente investigación muestra la formulación de la estrategia digital y de mercadeo de contenidos adecuadas para Proquilab Ltda que le permita posicionarse y generar exposición en el nuevo entorno de negocios dado el crecimiento del mundo Digital, identificando e implementando las Herramientas de Marketing Digital más eficientes que apoyen su diferenciamiento y exposición en el mercado de citología y patología en Colombia. De igual forma se espera delinear el proceso de publicidad digital y marketing de medios sociales, estableciendo el proceso de Analítica que apoyará el sistema de gestión respectivo, dado que a la par se diseña la estrategia de Marketing de contenidos más adecuada para el sector en el cual la compañía se desempeña. Además, considera que el mercado al cual pertenece la empresa va fortaleciendo su entendimiento del mundo digital, lo cual conlleva a que la empresa se adecue tanto estructuralmente como funcionalmente a este nuevo desafío.
Abstract:
This research shows the formulation of the digital strategy and content marketing for Proquilab Ltda that allows it to position and generate exposure in the new business environment given the growth of the Digital world, both, identifying and implementing the most efficient Digital Marketing Tools that support their differentiation and exposure in the cytology and pathology market in Colombia. Similarly, it is expected to delineate the process of digital advertising and social media marketing, establishing the Analytica process that will support the respective management system, given that at the same time, the content marketing strategy most suitable for the sector in the industry is designed. which the company performs.
It also considers that the market to which the company belongs strengthens its understanding of the digital world, which means that the company must adapt both structurally and functionally to this new challenge.
Collections
The following license files are associated with this item: