Show simple item record

dc.contributor.advisorCorreal Pachón, María Clara
dc.contributor.authorQuintero Aponte, Natalia
dc.contributor.authorSolórzano Mesa, Katherine
dc.contributor.authorMantovani García, Ana Cristina
dc.date.accessioned2013-05-15T00:05:16Z
dc.date.available2013-05-15T00:05:16Z
dc.date.created2013-01-23
dc.date.issued2013-05-14spa
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10882/4205
dc.description.abstractDeterminar el impacto de la imagen e identidad corporativa que la Universidad EAN genera hacia su público, futuros estudiantes o clientes internos, a partir del cambio que tuvo de Escuela de Administración de Negocios a Universidad, a través de la semiótica organizacional.spa
dc.formatpdfspa
dc.format.mimetypeapplication/pdfspa
dc.language.isospa
dc.publisherUniversidad EANspa
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/*
dc.subjectImagen corporativaspa
dc.subjectIdentidad corporativaspa
dc.subjectSemióticaspa
dc.subjectComunicación organizacionalspa
dc.subjectUniversidad EANspa
dc.titleEl impacto interno de la imagen de la Universidad EAN, a partir de su cambio de Escuela de Administración de Negocios a Universidad EANspa
dc.typeBachelor Thesis
dc.title.titleenglishThe domestic impact of the image of the Universidad EAN, from its change of School Business Management EAN Universityeng
dc.description.abstractenglishDetermine the impact of corporate image and identity that generates EAN University to his audience, prospective students or internal customers of the change that took School of Business Administration at University, through organizational semiotics.eng
dc.subject.subjectenglishCorporate imagespa
dc.subject.subjectenglishCorporate identityspa
dc.subject.subjectenglishSemioticsspa
dc.subject.subjectenglishOrganizational comunicationspa
dc.subject.subjectenglishEAN Universityspa
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.publisher.programLenguas Modernasspa
dc.description.degreenameProfesional en Lenguas Modernasspa
dc.type.localTrabajo de grado
dc.rights.localAbierto (Texto Completo)spa
dc.subject.lembIMAGEN CORPORATIVAspa
dc.subject.lembCOMUNICACION ORGANIZACIONALspa
dc.subject.lembCOMPORTAMIENTO ORGANIZACIONALspa
dc.subject.lembCLIMA ORGANIZACIONALspa
dc.subject.lembSEMIOTICAspa
dc.subject.lembUNIVERSIDADESspa
dc.publisher.facultyFacultad de Humanidades y Ciencias Socialesspa
dc.rights.creativecommonsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia*
dc.identifier.instnameinstname:Universidad Eanspa
dc.identifier.reponamereponame:Repositorio Institucional Biblioteca Digital Minervaspa
dc.identifier.repourlrepourl:https://repository.ean.edu.co/
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_7a1f
dc.type.driverinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/